Alnaira kwam in 3 weken tijd 7 kilo aan …

Heloow ladies!

Al heel mijn leven ben ik de dunste geweest in de familie. In het verleden was ik altijd heel onzeker over mezelf, al liet ik dit niet zien. Ondanks ik was bevallen van twee kinderen, voelde ik mij nog steeds niet lekker in mijn vel. Ik kreeg de meest rare opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd van mensen die problemen hadden met mijn gewicht. Uhm, alsof ik zelf niet bewust was van mijn gewicht?

Gelukkig kwam ik op de geweldige Facebookgroep van ‘get fat with me’ terecht. Ik ben op een gewicht van 43 kilo begonnen. Het was alleen nog meer eten, eten, eten en nog meer eten! Alles bijhouden, alles wegen en ik wou meteen het maximale uit mijn eten halen. Al snel kwam ik gelukkig 3 kilo aan. Tijdens mijn aankomperiode heb ik een nieuwe baan genomen waarbij ik veel onderweg was en weinig tijd had om tussendoor te eten. Die 3 kilo’s was ik helaas zo weer kwijt ...

k kwam toevallig op Apetamin en ging hier meer over lezen.  Ik heb een halve fles geprobeerd voor anderhalve week. Nou, het eten vloog letterlijk in mijn mond. Ik propte mezelf niet normaal vol en kwam in 3 weken tijd 7 kilo aan. Helaas kwam er snel een einde aan dit sprookje, want kort hierna kreeg ik veel buikpijn en veel migraineaanvallen door Apetamin. Ik ben hierdoor per direct gestopt en raakte al heel snel alle kilo’s weer kwijt.

Ik ging kijken hoe ik mijn eten beter kon verdelen over mijn dag om alsnog mijn doel te bereiken. 

Hieronder deel ik mijn routine met jou:

Ontbijt: Havermoutpap met rozijnen

Tussendoor: Een stuk of drie ontbijtkoeken (snelle yelle)

Lunch: magere kwark (veel eiwitten voor spieropbouw) met chiazaad en muesli

Diner: wat ik op die moment lekker vind! Vooral pasta met groente en kip.

En in de latere avond maak ik een shake van banaan, melk en pindakaas = caloriebom! Of ik maak een smoothie van de ah of neem Mammoth mass.

Op dit moment weeg ik 54,7 kg met een lengte van 1,56m. Mijn doel is om nog vijf kilo aan te komen.

Wat ik ben tegen gekomen gedurende mijn reis is dat er goeie dagen en slechte dagen zijn. De ene dag compenseert de andere dag. Houd je doel voor ogen en blijf letten op wat je eet. Het gaat niet om de hoeveelheid maar het gaat om de kwaliteit. Vlugge koolhydraten en suiker kom je snel van aan, maar die verlies je op een slechte dag als eerste terwijl complexe koolhydraten en eiwitten blijven langer in lijf ook op je slechte dagen.

Ken of ben jij iemand met een inspirerend verhaal? Stuur een mail naar info@getfatwithme.nl en wie weet inspireer jij binnenkort anderen.

Ben je geïnspireerd geraakt door AlnaÏra? Wil jij vandaag nog de stap zetten om voor jouw droomgewicht te gaan? Koop dan vandaag nog jouw gepersonaliseerde schema bij ons ... 

Follow by Email
Facebook
Instagram