Ahsen

Aankomen wil ik al zo ontzettend lang. Ik ben namelijk altijd al slank geweest, maar was er de laatste jaren niet meer onzeker over. Tot ik me realiseerde dat ik echt te mager was en wat vollere benen en armen me beter zouden staan.
Een vriendin van mij is ook een tijdje bezig met aankomen en ik kreeg elke dag van haar mee dat ze aan het eten was, eiwitshakes dronk, ging trainen etc. Door haar raakte ik erg gemotiveerd en prikte ik een datum. Op die dag zou ik beginnen met veel eten en trainen.
Voordat ik begon ben ik veel gaan lezen en onderzoeken over hoeveel ik het best kon eten, trainen én wat ik moest eten. Op basis hiervan heb ik mijn eigen trainschema opgesteld. Dit bestaat uit een warming-up van 5 minuten en vervolgens een uur krachttraining.
Ik ben nu al een maand bezig en ik sport ongeveer 6 keer per week. Het leuke van krachttrainen is hoe vaker je het doet, hoe meer je lichaam aankan. Ik squatte bijvoorbeeld met de lichtste gewichten en nu til ik zoveel meer. Mijn favoriete fitnessoefeningen zijn toch wel squatten en de leg press.
Wat ik door de dag heen eet is voornamelijk veel brood (bruin bolletje) met beslag zoals pindakaas. Daarnaast neem ik als tussendoortje fruit zoals een banaan en eet ik ook een paar handjes walnoten op de dag. Elke ochtend en avond eet ik een kommetje Griekse yoghurt met havermout, hier zitten veel calorieën in. Verder drink ik 3x per dag nutridrink en schep ik meer op met mijn avondeten. Dit hou ik allemaal bij via de “Food” app.
Ik ben nu een maand verder en 6 kilo bijgekomen. 80/90% van mijn broeken pas ik niet meer en ik voel me lichamelijk veel beter. Mijn bovenbenen zijn voller en mijn armen ook. Ik krijg ontzettend veel complimenten en ben heel erg trots op mezelf.
Mijn tip aan de genen die willen aankomen is verder denken dan de aankomende tijd. Dus denk aan je eindresultaat en bijt even op je tanden. Waar een wil is, is een weg. 
Liefs,

Ahsen

Follow by Email
Facebook
Instagram